helt slut..

Heyyy där.... kom hem runt nio från jobbet... då vare ba till å städa hela lägenheten eftersom jag får besök imorgon av cet... vill helt inte ha det som pappa brukar ha det så har städat köket, mitt rum, toan och lilla vardagsrummet.. så nu är jag helt jävla slut... först jobb 7 timmar sen det här....


Nu ska jag iallafall äntligen få äta min kära kebabsallad:) gott ska de bli.. En kund idag på jobbet berättade att hon hade gått ner 20 kilo genom att sluta dricka cola.... jaha?? helt sjukt tycker jag men det kanske är så? jag som dricker en liter minst om dagen.... förut.. nu har jag faktiskt ätit nyttigt i 4 dagar:D kanske 1 år sen sist så är hyffsat nöjd :) Nej nu ska jag kika vidare.. Imorron blire jobb sedan ett glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0