hepsi

Hey...heyyyy???


Har faktiskt varit på ganska bra humör dom sista dagarna nu.. Men det är nog för att vädret börjar gå mot bättre dagar......Finare dagar! Inte för att jag få ta del av solen men de är fint o ta en utkik på jobbet... Nu blir det snart praktik och sedan ska jag jobba  till stängning=) Ingen utgång för mig i helgen. Känner ingen lust överhuvudtaget(vilket jag aldrig gö nu för tiden) dessutom måste jag ta en spar om jag verkligen ska kunna åka 3 veckor. HAha kommer ju bli skit jobbigt o dricka för mig mycket när de kommer till studenten.. fan jag pallar knappt dricka en kväll... haha men jag drar igång när de börjar närma  sig 50 och kanske när vår klass har kommit igång med allt:D Men justja... haha cet o ja skulle ju ta en drick på lovet... underbart.. nej nu måste jag börja fixa mig

GELMEZSEN GELME... hahah fan också cet att jag ska va så dålig på engelska.. kolla misstaget jag gjorde på facet där bugra hade lagt upp en bild på dig.

Kommentarer
Postat av: caroline sjögren, riksgatan 1

emma det var ett simpelt misstag... sen äre inte alls du som är dålig, det är han som är grym på engelska den sjuka jäveln... mystiskt

2010-03-05 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0