Herregud....allah allah... oh my god

Håller på att dö ut faktiskt.......................Nu är jag inne i andra dagen utan sötsaker och cola oooo fetmat... detta är verkligen svårt eftersom nu sista halvåret har jag fan ätit det varanan dag........Fyfan det är jobbigt o känner mig le..Men kan fan inte se ut såhär.. grinade fan i spegeln här om dagen hahaha-- Sen mitt page till hår får jag panik över och löshåret ska inte i förrens nästa vecka.. .satan

Livet är annars helt ok... Sen vill jag fan bara säga här att cet fyfan vad jag längtar tills vi åker och att dte kommer lösa sig... annars får du ta en liten saduallah.... hahhahhah Ne men du är bäst cet:D glad att vi har börjat prata mer fan de blev ett för långt uppehåll men när resetiden börjar anlända då äre klippt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0