Livet känns en aning bättre nu efter lite saker.

Nu har äntligen jag o Linky börjat med vårat projekt arbete.. kommer bli kanon bra:) Ihelgen har det bokas ölning med Henne oCet. the c.... Ska faktiskt göra klart turismen också hemma så slipper jag den imorgon, då kommer endast telefonup....vara kvar... Som kommer gå fort :) Sen är det endast 3 stora saker kvar i skolan :D  Inlämning i historian... Måste få mvg också så jag får de i slutbetyg...PRESS??? en aning ja... Sen äre exponeringsuppgift i handel och sedan projektet:D Känns helt fantastiskt. Sen matte katten också. Linn hjälpte mej mig hemprovet idag och det tackar jag gudanra för :) Nej nu ska jag kanske börja på turismen om kanske 30 min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0