Olmaz...durmaz.. hey??

Nu ska jag snart börja fixa mig.. Behöver ju inte så lång tid nu när my hair is like your fatherssseeh<<zz... Idag blire praktik och sedan stängning efter så är väl hemma runt nio....................................................Vilket betyder att jag missar the hockey game.. Inte bra.. men inte idag.... Imorgon sticker pappp med ida till stockholm för en liten fotbollscup.... Så cet ska komma till mig på lördag för en vinstund.. Är ledig på söndag faktiskt:) Skönt men ändå inte för jag vill ju jobba:P wwhatt to do... Nej nu måste jag dra en fix. "FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXXXA......FIXA ÄR DÖD :(" tro det är ett år sen idag? känns som de när snön kom igår..

Kommentarer
Postat av: C.S

tror det är två år sen... fixa är saknad... not

2010-03-18 @ 19:53:26
URL: http://dinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0