Soooo far away...

Hejsan!!! helgen var mysigt=) var med min kära kompis cet.. kanske skrev ett inlägg om helgen tidigare? minns fan inte när jag skrev här sist. Iallafall så var det skratt å tårar i ettt... Helt fantastikt, också ja med dummmmhuvudet när jag blev full.. Ska alltid skaffa mig själv ångest dagen efter...Cet är den enda som vet om dom hemliga detaljerna och det får vara så......Helt underbarthh... Snart sticker vi....eller vi??? jaa... de blir faktiskt så för halva sundsvall ska väl också dit:) Kommer iallafall bli helt fantastikt. Första veckan ska jag o carrå hyra en moppe:D fan vad roligt.. ska ta en drive efter några öl ner till hamnen:D

Fatta 3 veckor.... Hoppas att det kommer lysa brun om en!!! Fast det är bara om jag får upp veli på morgonen ner till stranden.. fan jag minns i augusti... inte en syn av karln.. han var trött... men hans ben var ju skadat efter knivfighten också.. satt........haha de var underbart att kunna se han gå normalt i oktober.. haha.  Nej nu måste jag sluta skriva om detta annars blire depp humör igen.

Funderar starkt på att skita i svenska muntliga.. allt blir ba fel... De kommer att gå kasst. Skolan överhuvudtaget går kasst. Har inte tiden med den längre... Hämtade ut mitt löshår idag iallafall så nu kanske livet kommer bli lite bättre... så slipper man se ut som en jävla  dåre... inte mitt fall... inte ätit något onyttigt heller på flera dagar nu..............2 veckor sedan drygt.. fan trodde man skulle se ut som en pinne nu :SS:S:S less. ahahah.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0