Spola gärna tillbaka tiden i livet.

Idag efter skolan....( Matten fick mig att må skit... vilja hoppa av the school. Turen var med mig och jag fick göra  provet efter ......lovet... så nu måste jag hitta ro och förmågan att dra en plugg)


Jaja , tillbaka till efter skolan.. Fick jag äntligen träffa carrå gumman :D roligt att träffa henne igen!!! saknat henne för hon vet allt faktiskt om allt!! så de är underbart. gick hem till henne och surrade och därefter blev de kebab.. blev inte så länge för mamma skulle ju dra en hämt... Vi kom iallafall fram till att tre veckor blir det.. Skulle egentligen ta en bokning nu i veckan men det blir alldeles för tidigt för mig.. kände jag....Man vet aldrig vad som kan hända. åå nu menar jag inget med veli för er som undrar utan livet i sig.......men i början av april så ska biljett bokas:D fan va roligt de ska bli igen o åka med cet.. helt klart bäst. Nu är jag hos mamma.. hon ska göra slingor på mig sedan.. kan hända att det kommer bli en aning orange....men så är livet. perfectiooN. haha också veli... nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jag hatar orange.. haha men de blire alltid innan man ska få den fina blonda färgen .. nej nu ska jag mysa med mina hundar=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0