The proooom???

Alltså balen för mig betyder faktiskt inte alls så mycket och jag tänker verkligen inte lägga ut över 1000 kr på en balklänning... tyvärr. har viktigare saker å lägga ut pengar på... Vem fan slänger ut så mycket på en klänning bara för en dag??? helt absurt... Hittade iallafall en på ellos för 800 kr... min ska alltså vara lång eller inte lång.... så här är en bild på denna.. vet inte om de blir svart kanske... men är inte ens säker på denna ens. men tycker en ärm är så fint:) Min balklänning ska vara enkel...

hahaha jusjta.. klänngen måste ju gå till knähöjd... oh my g oood... man ska inte ens få bestämma hur man vill ha den men alla fattar väl att den inte kan sluta vid arlset.. och denna är längre än på bild.. men för i helvete? ska de va så så kommer jag i joggingbyxor;) fan de är ingen nobelfest eller kändisgala vi pratar om? de är en fin kväll för alla studenter och vänner:)



hittade den här också :)


Men du kanske vill överdriva o ta den här på balen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0