ååh.

fyfan, igår var fan värsta kvällen i mitt liv men samtidigt skit rolig också....minns allt ända tills jag tog shoten på svensson efter det är allt svart, mamma fick bära in mig till matildas lägenhet, hon hade tydligen stått med hundpåsar som ja spydde i, sen också så hade ja ramlat ur bilen tydligen... kan inte ta tillbaka nåt som ja sagt eller gjort igår för jag minns fan inget, sov iaf till klockan sex då linda o sabina kom.... sedan kom jocke o gänget till matilda... vi åkte in till stan runt 10 på kvällen men hela kroppen min värkte så jag åkte hem o sov.... fyfan grinade för de kändes som om jag missade allt men får skylla mig själv, hur dum är jag egentligen som inte ätit på flera veckor också drar jag i mig en hel vintätra.. ja ville ba till sjukhuset, fan ja spydde o spydde men fan inget kom upp o ja mådde  så jävulskt dåligt, ett under till att jag har så fina vänner som erica o matilda som hjälpte mig hela dagen igår, så himla sött.... o cet synd att du missade denna syn de var efter du drog hem, hahhaha du skulle sett jag gick in till bulent tydligen o satt mig i hans soffa... hahahha :S normalt på en frisör, dyngpackad... fan ska åka bil snart till jobbet men känner mig fan inte nykter än....

det var iaf den värsta dagen i hela mitt jävla liv... fyfan, här trodde man att man hade varit fullast som man kunde men igår går fan inte o jämföra med full.. totalt borta var jag... ångest..................vill aldrig mer dricka:S balen på torsdag åå.. men då får de bli ett vinglas... haha heyy nu skaj ag sticka till praktiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0