absurt- tiden går tooo fast and i likeeennhhhthhttiti

fantastiskt.. redan måndag, när denna vecka is finish.. då säger jag ba tack å adjö.. ååå heyyyyy alanaya... fyfan finns inte på kartan vad jag saknar det landet, kommer bli en underbar resa.. värmen o doppa en liten tå i det varma have.t. efes på stranden, velis broder jobbar på kung nummmmmret på kleopatra beach så där kommer jag o carrå infinna oss på dagarna, i hans bar... de är på nummer 10... aladdin beach..... maho sa att det var det bästa numret.. helt fantastisk.t. jaa tar fan livet av mig snart för att jag längtar ås mkt, helt underbart.

Sket i skolan idag för jag hade det på känn att jessica skulle ringa o fråga om jag ville jobba, å de gjorde hon=) så ska iväg senare och jobba kvällen... nu ska jag bajsa.. hejdå


veli (l))))))))))))))9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0