Älskade sommar.

Sommaren är faktiskt här, grönt överallt och jag njöt när jag tog min 45-mins promenad... den var skön.. fan vill så gärna gå tillbaka till dieten, slippa tänka på vad man ska äta å inte... slippa uppsvullna magen som har kommit tillbaka som en korv... de är fan inte roligt, tog mig 2  hårdbrödmackor med hemgjorda köttbullar till middag iallafall, och en banan.. de va gott...  de är så mkt som måste fixas inför resan och inför balen med allt, är så himla stressad.. måste ju köpa en helt nya gardrob också inför resan, allt gammalt är så dassigt. har iallafall fått med mig hem en ny svart klänning och den gröna skjortan blondinbella hade på sig när kisse besökte shoween... och ett skärp, börjar gilla skärp skarpt nu faktiskt.. nu ringde vet.. måste ringa upp..hörs hey

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej :)

var fick du tag på den gröna skjortan, den är skit snygg!!

2010-06-09 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0