för trött för att dö

Heyyyyeyy.. Dagen har bestått av solning.. Helt underbart, gjort lite på historian nu så jag har endast 2 frågor kvar på fördjupningen och dem ska jag göra imorgon efter jobbet,  hoppas jag har energin.....


Sen också att de ska bli en till uppgift i historian, orkar inte med livet.. Hade historian varit borta så hade man endast kunnat fokusera på matten och handeln.. ne men icke saaa paicke... Ska hämta mormor sedan också, ska nog äta min soppa nu... har inte ätit sen lunch.. lite svimmmmmfärdig nuee.... Jobb imorgon också, hoppas jag hinner klart med historian tidigt imorgon, kanske vid åtta så att jag sedan kan ta en promenad.. får ångest när jag inte var ute och gick idag.... endast en vecka kvar av maten också.. ändå fast ja kommer leva  på grönt efter så kommer de ändå kännas bättre=) PUSS Å hej.. leverpastejjj


Looovovovoeee velli!!! go gubben min... såå söt är han!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0