härligt va???

Gud vad härligt de är å promenera ändå, när man väl har kommit in i det... Längtade under mattelektionen att få ta en prommis hem haha. Gick imorse också med syster i 40 min:) Härligt härligt. Och nu kom jag hem från en prommis från skolan ,men jag är så jävla speeedddad.. 30 min.. de är bra de, tur att man har långben ibland...

Nu idag ska jag bara såsa å kika på tvprogram och storstäda mitt rum:) Imorgon blire till och beställa balklänning, linn påminn mig om nordea dosan, sedan blire å göra klar repotaget från Projektarbetet också ska jag  göra klar den där jävla katttelefonuppgiften som är månader försent inlämnad... Då sedan kommer det endast vare transport,matte och att göra en egen hemsida, men det tänkte jag faktiskt göra ihelgen:) pappa ska få hjälpa mig med hemsidan..De är inte så svårt trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0