hej hopp..

dö slut.. men måste göra klart exponerings uppgiften och nätsidan idag.... sedan kvarstår bara historian och näthandeln som jag ska göra klart på tisdag sedan äre underbart slutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttutut...  fyfan vad fantastiskt... Matilda ska hämta mig innan skolan imrogon också, grymt skönt.. vi ska planera lite för balen osv... eftersom de blev en lite nkrisss.... ska försöka hinna ut på en prommis också ikväll annars kommer jag få sån jävla ångest eftersom jag inte gick igår... idyllen var underbart.. haha rolig kväll, hahahhaha blev uppbjuden av en gammgubbe som ba drog upp mig under brösten, vilken dåre... bara för att han kom till mig å sandra såhär: äre ingen som dansar??? också svarade ja: joo , frida in i hörnet... hahaha då gick han dit.. fyfan vad jag skrattade, sen drog frida denna kommentar, neru, ryck ba upp henne också drog han upp mig fyfan jag som är så blyg...

sen ska jag få en underbar present av veli också när jag kommer ner till turkiet... go gubben min, sötisen!!!

nej nu måste ja göra klart hemsidan... sås..hoppas det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0