I just woke up from a fuzzyyyy dream..

omega3 börjar hjälpa mot mitt anushål... underbart...

Håller på med skit historian,.. men har säkert gjort fel svar på en fråga:S men fattar inte den... såås... är på avslutande frågan nu sedan ska jag börja imorgon lr nästa dag med fördjupningen.. sedan är katten klar.. de är bara att man har så jävla mycke press på sig, får man mvg på denna får jag mvg i slutbetyg i historia a...... less.... orkar inte livet... sås... ska på prommis sedan, väntar på om matilda kanske kan höra av sig så kanske man kan ta en prommis med henne men hon verkar ha dött .. ska iaf ut med hundarna efter att jag är klar med denna...

IMORGON ÄRE FREDDIE WALDING.. med pappa o simon ,fan vi tänkte käka innan på biteline.. less att ja inte äter.. hade varit underbart gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0