I know that you like my style

Balen var awsome!!! (cets ord lr??))) .... men hade jag inte haft jocke kerttu vid mitt bord så hade det nog inte var lika roligt haha... LÄTTÖL?!??!?!??!??!? vafan är de här då??? halva glaset vin bara??? haha hans jävla kommentarer.-.. fyfan vad jag skrattade.... Innan balen var vi hos mig å de var mysigt också fast the stress.. Enda negativa var den totala pressen man fick pga vissa personer också när man kommer dit så ser man.. hahahhaha fyfan vad överdrivet alltså... såå sjukt nöjd med min klänning iaf den varp erfekt,,,, synd bara när anton drog lite öl på den haha men sånt är livet... sen the sick man... inga kommentarer


Blev inte efterfesten iallafall, de ångrade jag stort.. och linn.. hade ja varit där hade vi kunnat tagit ett steg eller två på dansgolvet... men skulle jobba dagen efter och jag orkar verkligen inte vara sliten, vill inte det heller för de är ju trotsallt jobbet... Så jag kom hem runt ett o slocknade direkt... hade en underbar fylla också men på slutet blev jag mest bara trött...

Efter jobbet igår låg ja bara i sängen, var  helt slut... duschade löshåret igen också, tappade  4 slingor.. eller drog bort dem med vilje för snart ska jag sätta nytt och bli brunett.-. klarar fan inge annat längre, älskar brunt hårrr... Ska snart börja fixa mig för jobbet. Jobbar bara 4 timmar idag=) sedan imorgon 5... börjar 1 både dagarna så det är grymt skönt:D puss å hejdå viii åker om 2  veckor idag CARÅRÅRÅRÅÅRÅR JA LÄNGTAR IHJÄL MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0