oh my gooodd

Hahha har skrivit 9 sidor på historian och två sidor kvar av fördjupningen.. Alltså jag då som överdrev å sa att typ 6 sidor skulle bli för mycket.. men jag insåg ganska fort att det går inte att hålla sig inom ramen, skrev ett akutmeddelande till våran mamma lediga lärare och hoppas att få svar... det är såå himla mycket man vill ta upp och man har så mycket åsikter också ... VAD I HELVETE,...
 

Nu ska jag städa rummet, kom nyss in från en prommis med hundarna.. Hahha nemo blev helt galen när han såg en ekorre.. han trodde han kunde hoppa upp i trädet haha vilket sopa... Sedan ska jag vänta  på att matiilda ska höra av sig... Nu måste jag städa så mamma blir glad... sedan äre praktik två dagar, ledig lördag och jobb på söndag=) känner att jag har fått vila ut mig rejält nu och det är underbart.. dags för nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0