Dricker theeh

Nu sitter jag med den största idioten... Veli......   Iallafall så gick han ut igår och en annan var hemma.. Men skulle ju upp å jobba tidigt idag.

Var å kikade på en lägenhet idag också så jag hoppas att de går vägen, till veckan ska vi dessutom söka om uppehållstillstånd.. Så vi både kan jobba och ha en inkomst för att senare kunna leva.... ett bra liv.

Just nu pratar han i telefon med sin syster. Stackars syster.. Hennes man hade varit med om en olycka.. Tragiskt hur de kör i turkiet. Imorgon jobbar jag sedan är jag ledig i två dagar.. Ska börja ta lite kort också nu när han är här i norrland o allt;) de kan väl va roligt att visa upp på bloggen..


Later.... Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0