Tänker bara på min vän!

Har haft jätte svårt att sova de senaste nätterna.. Tänker så mycket på dig gumman Linn...Och din familj.. Kan inte tänka den smärta ni går igenom nu och jag önskar att jag kunde finnas vid din sida just nu. Jag förstår att du inte orkar det men du ska veta gumman att när du väl känner dig redo så är det bara att ringa mig.. Det är bara att ringa mig när som helst på dygnet.. Jag är tom på ord.. Vet inte vad jag ska säga för jag tycker allt är så himla orättvist. Jag har växt upp mig dig gumman och jag vill verkligen finns där för dig nu. Jag låg och tänkte igår om man kunde göra något för dig för att kunna få dig att tänka på annat.... Tycker det är så himla hemskt... Älskar dig gumman!!!! Massor med kramar till dig hjärtat!!!!!




För övrigt är livet i sin ordning.. magen är dålig som vanligt...




Vila i frid Jill Söderberg!

Kommentarer
Postat av: Malin Agneryd

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa dina inlägg igen! =P Ha en rolig helg =P

2011-02-23 @ 23:25:24
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0