dur dur dur

Ska man dra iväg å jobba långpasset, 9-18.15..... kör på långklänning och stickad tröja, frågan e bara den om man kommer koka bort inne i birsta huset.. Fan igår var man helt jävla fuktig, de är så jävla dålig luft där inne som man dör ju ibland... Skandal... Hörde hur ett par satt o prata igår om hur viktigt de är att man dricker vatten när de är sådan dålig luft, måste dra några vattenglas idag.... .coook issseeemeee... Lyssnar på kungturk låten, en bra start för dagen

Nu måste jag göra mig redo med påsansiktet och dra mig vidare.


man hade väl kunnat få vara så här brun/röd bränd nudå!!! istället för liket som man är.. de här var sista dagen innan johanna o carro åkte hem!!!

Denna resa som kommer kommer att bli så mysigt för dem ska åka igen också mamma o lillasyster!!!! Då blire  både hamam och båttur... För första gången, har skitit i denna båttur ett antal gånger.. Den enda båt ja har åkt  var någon minibåt jag å veli åkte 2010..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0