Jag är såå taggad!!!

känns som att ikväll kommer bli dö rolig, men tror de beror på att jag aldrig gör något  här hemma och äntligen ska man ut å få träffa lite folk, ändrade planer blev det iallafall.. Först skulle alla Gina tjejer äta o sånt på stan men det blev så sent när de andra stänger butiken så vi ska äta hos Anna istället=) (chefen i stan) o sedan går vi ner.. Ska börja packa väskan nu o sedan gå ner på bolaget och därefter ska syster hämta upp mig så ska jag fixa mig hos henne


Malin kom 11 imorse, jätte mysigt.. Hon har verkligen blivit en av mina bästa vänner helt klart=) Hon vet allt om mig!1 Längtar tills både hon å ja har våra turkar hemma här i Sverige så vi kan ha ett normalt liv o åka till fjällen o göra mysiga saker!!!




Sundsvalls gatufest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0