När man kommenterar..

När man kommenterar kan man väl använda sitt riktiga namn då istället för ett fejknamn:) Känns som dagis nivå.... Mitt liv, mina beslut.. Du har ingen aning om vårat liv, det kanske ser konstigt ut gentemot dig men du har ingen aning om någoting alls dessutom har vi haft ett uppehåll pga våra bråk.. Så där fick du ditt svar, vad han gjorde då skiter jag fullständigt i, öppet förhållande kallas det!


Jag hade för stora förväntingar angående gf.. Langosen var så jävla dålig, inge räkor eller lök... Jobb nu tills  tisdag sedan är man ledig en dag=)... Ska se lite serien och sedan gå och lägga mig, Snart åker syster å mahmut o besöker veli i alanya=) Hoppas de får det mysigt...


Allt som händer här emellan när vi inte är tillsammans kan jag inte göra något åt, när han kommer till sverige då börjar vi vårat liv, Hallå? vi är 1000000000 mil ifrån varandra.. Han älskar mig, och jag han... Även om vissa misstag sker.. Jag avgör hur jag hanterar detta, men kommer aldrig att förstå varför människor är så himla nyfiken om vårat liv, man har väl ett eget tänker jag...  Folk tror att man är dum i huvdet och inte vet någoting alls, att man är helt jävla blåst men jag vet mer än vad folk tror, å de beror också på att han berättar också... Sen därefter är det inte så svårt, han gör sina jävla val.. jag är inte hans mamma . ibland önskar man att man var dum som en idiot å inte fattade någoting , det skulle nog vara skönt .. " Det man inte vet mår man inte heller dåligt över"


Dröjer nog några dagar innan de dyker upp ett inlägg, har fullt upp....

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla bra skrivet Emma! Stå på dej! Det är erat förhållande och ingen annan ska bland sej i erat liv. Jag vet precis och känner igen av vad du skriver. O det är så bra skrivet! Du är stark.!! kramar

2011-07-07 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0