nee ja börjar bli riktigt sjuk..

Fan i helvetes helvete... Börjar bli riktigt förkyld nu, drog en kaffekopp för tänkte att lite värme för halsen skulle ha varit bra.. Jag ljög i det förra inlägget, såg nu när jag kom till jobbet istan att jag jobbar en dag där å nästa vecka, men 2 dagars ledighet iallafall.. De är ju alltid något!

Iallafall så är jag så himla avundsjuk på Mahmut o Sibel som åkte till turkiet idag, jag vill också!!! Jag vill bo i det landet!!!! Fan vad avundsjuk jag är , men i slutet av augusti, om jag får ledigt av jobbet ska jag åka med mammis! Nej nu ska jag göra lite nudlar till middag, tänkte ta mig ut på en promenad eftersom vädret är underbart å jag känner mig instängd men ha inte tid! hörs HEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0