Självklart..

Skulle den där jävla sopfjollan vinna.. vem fan är han???? DANNY var bäst .. men de är som vanligt varje år.. jag vill inte ens att den där ska vinna om han nu gör de:S kan fan inte heja på något liknade... jävla fjolla.........lessast... hahha läste linns blogg, ja älskade också oh my gooood.... eller karln som sjunger sen idol.. han var mitt fan då¨!!! när han sjöng kung coldplay låten!!! menmen ... ska grina en skvätt sen..

Idag har jag städat mammas hus iaf, så nu äre kliniskt.. städade igår också men dessa två hundar tar knäcken på en.. de ska vara upp i en hela tiden...


Malin?? såg att du skrev på facebook om msn är online nu för första gången på 20 år känns de som , kom online nu om du vill!!! men jag hittade inte igen dig:S du ligger ju på favoriter måste söka på ditt hotmail namn nu :S sökte på malin men då kom ingen upp?=??  vafan har hänt!

Kommentarer
Postat av: adem

hej

turkiet paradis......

och

varmt.....strand och människa...och mat

[email protected]

göteborg-´turkiet

2011-03-16 @ 18:46:08
URL: http://zeytinada.com
Postat av: adem

hej

turkiet paradis......

och

varmt.....strand och människa...och mat

nemrut71................yahoo.se

göteborg-´turkiet

2011-03-16 @ 18:46:49
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0