Dance the night away

Uppe med tuppen idag, beror nog på att de håller på att renovera i väggen brevid så de väcker mig varje morgon klockan sju med hög volym på radion och slag.. Måttligt less, och lägenheten som de håller på med är inte klar på långa vägar..


iallafall då så tog jag mig en promenad ner på skatteverket och fixade papper. Sen blev jag jävligt upprörd, fan han fattar ju ingeting veli.. Vilken idiot... Iallafall så äre jobb fyra dagar nu.. Livet är en stress  eftersom snart är det dags för turkiet och massa av mina kläder är borta.. blir så jävla irriterad... min vita spetsbody/bhbody är också spårlöst försvunnen.  Vart fan tar mina kläder vägen??? Helt jävla otroligt.

Måste tillbaka för att söka om bostadsbidrag också, men jag tror nog inte att mina chanser finns att få de pga att jag tjänar för mycket pengar.. .Less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0