hm..

sitter o funderar lite... Tänker på, alla pengar som har spenderats till turkiet och på mobilräkning... Om inte jag var i den situation som jag är nu skulle jag nog kunnat köpt mig en egen lägenhet, haft 12 st iphone, flera bärbara datorer och fixat håret på frisörn!!! Säger inte att jag har ångest att jag har spenderat mycket över 100 000 kr för turkiet och veli.. Men jag sitter bara och tänker om liksom.. Undra hur mitt liv skulle se ut då, skulle jag vara en brat som springer runt och visar min nya iphone 24/7?? ..

Själv så sitter jag här med en dator som är 4 år gammal och en mobil som kanske är 10??? .. men vi alla offrar oss för olika saker, jag spenderar hellre mina pengar på turkiet och mobilsamtal.. Kanske inte så smart i alla sammanhang, men ångra får man göra senare då kanske.. Men visst ibland önskar jag att jag kunde gå till frisören och sätta i löshår, ha en ny mobil och kunna ha en dator som är snabb som satan.. Kunna köpa alla saker jag vill till lägenheten.. Men mina pengar har gått till resor dit ner.. Sånt är livet, inte en enda lapp sparad på sparkontot längre... Fick dessutom mycket pengar för mitt ärr men dom flög jag ner till turkiet för i december o de sista pengarna gjorde vi av med när veli kom till sverige..

Jag säger bara det, livet är beroende av pengar.. utan pengar överlever man inte.. 

men kanske om några år, kanske jag kan vara den.. med sparkonto och ny mobil och ny dator.. Då veli kommer att bo här.. Då vi kan ha en gemensam ekonomi.. De skulle vara underbart. Men nu när jag kommer ner ska vi faktiskt leva på han!!.. De känns bra, haha. Men jag vet hur det kan sluta..

Jaja, detta är inget jag ångrar men ibland kan man ju önska att man haft pengar å kunnat köpa en ny telefon....... Hoppas att, om han får visum... att kanske en mobil kan komma i slutet av augusti!.. I hope... De var annat när man var yngre.. Då pappsen köpte den nyaste mobilen åt en.. men efter att ha köpt ett antal mobiler och jag förstörde dom på fyllan så tröttnade han på de... LESS..


Jag har iallafall kläder så de räcker o bli över.. jag får väl tacka för det då iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0