lolad

Har klarat mig de senaste åren utan två stora feta egoister.. kan nog fortsätta på samma spår.. Hur kan man bete sig som ni två? bara bry sig om sig själv och inte någon annan i eran närhet???? skandal.




------

Jag ljög lite va?? kan nog inte sova tidigt, jag är verkligen en nattmänniska och inte en morgonmänniska.. Kan inte sluta lyssna på black eyed peas - the situation.. Beroende... Haha ganska fjantigt, lyssnar inte på musik på datorn utan i ipoden när jag sitter vid datorn just nu.. normal människa. Nej nu ska jag köra igång min favorit låt en sista gången innan mina ögonlock slår en john blund... i stans mörka gator.. får panikångest attack för alla bilar utanför som kör.. Plus det regnar!!!! Hatar sundsvall????..... Mörkaste stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0