.... sverige vinner

Ja.. vi vinner nog i år.. lipstick verkar ju ganska populär.. värsta låten man har hört tycker jag själv.. Sedan har vi ju den kända gruppen från .... jaa.. england.. men jag tycker det är lite orättvist att ta med en sån grupp som är så jävla populär ändå.. de är som om vi skulle ta med abba.... tycker jag iallafall .


Iallafall så har jag jobbat , sista dagen imorgon sedan är man ledig 5 dagar=( vill inte.. hoppas på extra.. snart är det turkiet igen, fan tiden går så fort.. endast 2 helger kvar sen sticker jag iväg ett skönt tag.. kommer nog bo hos velis familj denna gång så de blir billigt. men de är bra de=) då har jag nära till att umgås med malin!! .. Ne du.. Men de kommer kännas nog lite ensamt ändå trots allt .. har ju alltid haft sado, eller åkt med en vän.. Nu är jag helt själv, också blir de ju lite jobbigare nu när man bor hos velis familj.. man kan ju inte bete sig och göra hur som helst. jaja.. vi får väl se, kanske blir något hotel nån vecka eller så.. nej nu ska jag se vidare på.... the song ..


OBS gammalt inlägg, från... i lördags som inte publicerades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0