Taste of your lips

TOOOXIIC... gamm låten jag lyssnar på nu..


Nu är mina 4-dagars jobb över... Iallafall nån dag.. Skulle lätt kunna jobba imorgon å=) Gjorde skit god mat hemma idag, kycklig... sååås... strips.. Mumsigt.. Önskar att veli kunde varit här så han kunde fått smaka på denna utsökta måltid. Nu inväntar jag bb!! De sista två veckorna nu innan jag sticker måste jag verkligen dra ner på cola o skit saker.. Nu får de vara nog, vill inte rulla fram när jag intar stranden i en månadstid.. De skulle varit tragiskt... Jaja...  Hade väl inte så mycket mer att komma med. Hoppas på solish imorgon.. Då ska jag bränna lite på brännan innan man åker, ska nog ta någon tur ner till solariumet också.. Så man kan få lite färg..

Inköpslista

Höga jeansshorts
Snygg topp
Linne
Mascara
concealer från body shop
Ögonskugga
solskydd
solbrillor




If we ever meet again... De känns inte ens som om du var här med mig i tre månader.. Känns som gamla tiden igen, då vi sågs var tredje månad... Fan också, tur att man får en underbar månad med dig där nere. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0