The situation

Laddat ner lite nyare låtar till min ipod.. Fanns ju riktigt gamla låtar där som sommarpojkarna.. fronda.... o diverse.. Kände att lite nyare kan jag väl få lyssna på flyget. Är sugen på å börja packa snart.. 10 dagar kvar?? lite överdrivet kanske?? Men får endast ha 20 kilo.. Hur ska de kunna gå sig under en månadstid?? Med turkish airlines äre ju 30 kilo så då behöver man aldrig vara orolig..

Iallafall så imorgon om mitt lilla söta kommer till mig så ska jag fixa mitt hår mörkbrunt igen efter jobbet, finally.. Det var verkligen den färgen som jag älskade mest.. Också långt lockigt hår och solbränd kropp.. De kommer bli great..

Får panik att jag inte ha några fina klänningar alls, eller tighta.. Jag kör hellre på långkjol eller höga jeans shorts eller jeans.. ja är inte riktigt för den tajta klännigen för min korvkropp.. Önskar att ja kunde ha de.. Tråkigt..


Skulle vilja kunna ha skit snygga tajta klänningar å höga skor men har fel kroppsbyggnad och är för lång... Vill helst inte vara längre än veli. Nej jag tänkte faktiskt sova nu, har inte varit i sängen så här tidigt sen stan brann.. Helt otroligt..

Att världen går under om si så där 3 dagar kommer vara en tragedi om de är sant??? ja kan ju inte dö utan att veli!!!! Känns som om jag är den där tjejen som tjatar om min pojkvän hela tiden i bloggen men jag saknar han så otroligt mycket, de är så hemskt att vara utan honom.. Kunna ligga brevid han varje kväll och sova på hans armar.. Ni som har era pojkvänner hos er jämt ska vara lyckligt lottad.. Nån dag i livet hoppas jag också på de.



Cant wait until i get this hair again!!!! Tråkigt bara att jag sågade av min lugg så de kommer ta ett tag tills jag får den jämn lång igen.. Att man alltid ska vara så dum i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0