Underbara Åldemo!

Sandra var så söt och bytte pass med mig imorgon, så nu kan jag flytta i lugn och ro imorgon!!!!!!!!!!!!!! äntligen får jag min lägenhet!!!! de känns likadant som när jag ska åka till turkiet varje gång.. samma lycka faktiskt!!! fantast.... Håller på å måla sänggaveln vit å, måste upp nio imorgon och lägga på en sista gång sen är den vit och frässch! Riktigt bra tror jag att detta blir... Jag kommer nog att ha fullt upp nu denna månad innan jag sticker...

Måste beställa de snygga highwaist shortsen, en fin blus, rosa bikini.......Sen får det nog vara bra?? man är fan inte miljonär.. .kanske dom röda shortsen också, dom är så snygg.. speciellt när man får brunbrända ben känner jag!! Nej jag måste sova nu, ska upp om ett tag.... Kroppen måste vara i tipp topp form imorgon.


Adjöken!! lovar massa bilder på lägenheten så fort jag får tillgång till internet.. Men kan ni tänka er???? 5 svarta sopsäckar med kläder plus en svart sopsäck till plus 3 ikea påsar med kläder... Jag har alldeles för mycket kläder... Min lägenhet kommer endast bestå av kläder.


Jag kommer att sakna min bästa vän i turkiet ... Sado!! Kommer verkligen inte skratta lika mycket som jag gör när jag spenderar mina dagar/kvällar på aladdin beach... .Saknar dig gubben!!!! Men du kommer klara armen great;)

Jag bjuder på lite gamla outfits och lite gamla bilder!! lite roligt sådär..


Kommentarer
Postat av: Åldemo

Men va söööt du är!!! hahaha... klart jag ställer upp! vill se bilder eller komma förbi så fort du fått till de! :P

2011-05-02 @ 11:44:16
URL: http://aldemo.blogg.se/
Postat av: natalie

Ska du bo ensam?:) vetu någon bra person lr företag man kan hyra lägenhet av i alanyaa ?=)

2011-05-05 @ 00:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0