Vill du ligga med mig då???? Om sanningen ska fram......

Åååh.. snart ska Nemo få bo hos mig också.. så jag slipper vara så ensam!! lillgubben min, har inte sett honom på veckor. Saknar världens mysigaste hund..Finns ingen gosigare än honom, han kommer jämt och gnuggar in sitt huvud vid min hals.. Också lägger han sig på mig och myser..

Idag var den värsta dagen i mitt liv.. Helt slut, har haft butiken helt själv idag... Tappade bort min nyckel och ringde å grinade till cattis haha.. Kaos kan man väl säga då..

Nu ska jag se någon serie tänkte jag. är helt slut...... Jobb imorgon, men ett litet pass sen så är man ledig ett tag.. Vad jag tror iallafall??? Men hoppas på jobb å=) Nä nä .... nehe.. Jaja.. HEJ




Världens mysigaste hund!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0