Outta my head

Vaknade väldigt tidigt idag, redan halv 11. Blev lite små less men klev upp också ringer Johannis! Snackade på ett tag om ikväll osv. Roligt roligt. Ska väl ta något att äta snart, duscha lite också sen om några timmar ska väl jag bära iväg till sörberge för att bli full med mina vänner. Har inte så mycket mer att skriva faktiskt så ni alla få ha en trevlig grå? lördag.  


                                             
  Detta är mina söta klasskamrater. Bilden är så suddig så man ser inte ens personerna på fotot. Men ska berätta att kvinnan i den röda fina klänningen är Jennifer, Sedan har vi kvinnan legenden Sanna Söderberg efter det den lilla skrattiga LINN, sedan jag med fet fula mobilen, caroline därefter med lite hand i luften, sabina och anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0