Give it 2 me

Dagen har väl varit bra då. Började halv 12. Fick nytt schema också. IKEA två dagar i veckan... Gud snälla hjälp mig. Torsdagar och Fredagar.. Tårarna kom. Tycker verkligen inte om detta. Fick i alla fall sluta efter 15 minuter drygt. Blev lite lunch sedan drog jag och Carrå hem till mig. Sett tv typ hela dagen. Var ner på Timrå också å köpte lite Thaimat. Har inte ätit upp det än så tänkte äta nu snart till Outsiders. Skulle egentligen börja röra på mig men känns så onödigt att börja nu eftersom utlandsresan kommer man nog gå upp ett antal kilo så väntar tills jag kommer hem istället. Nej nu ska jag faktiskt ta bort sminket och krypa ner i sängen och se tv hela kvällen... Fan vad skönt det är att vara ensam hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0