Helgen är över

Nu är det måndag igen. Tre måndagar kvar sen börjar skolan igen? Eller kanske bara är två? Äh.. Vem bryr sig. Helgen har varit jadu.. Roligt både till och från. Men nu vet jag iaf hur det ligger till.. Fyfan hur kan man göra en sådan sak. Aaa bra ring imorgon! Fredagen satt jag o matilda hemma hos mig och drack lite å surrade på med pappa och spelade gh. Gick sedan ner till timråland. Haha hände mycket på vägen ner.  Men kom ner tillslut iallalfall.. Var där någon timme sedan gick jag hem. Vaknade ganska tidigt på lördagmorgon. Ringde Matilda runt 10 och drog ner till henne. Sedan så blev det att vi åkte in på max med hennes mamma. Sedan åkte vi och kollade på molles (matildas hund) barn. Så himla söta så det fanns inte. Efter det åkte vi hem till mig. Sedan gick vi ner till timråland och åt med matildas familj. Hem till henne då henke och fridde kom. Haha tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. AA bra.. Sen blev det en tidig kväll hem pga. regnet. Söndagen umgicks vi med henke hela dagen.




Är ute i Tynderö nu i Matildas stuga. Åkte ut hit igår. Sett lite tv å så. Såg ett spöke inatt också. Fyfan vad hemskt det var. Men nu ska jag göra något annat. Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0