Jag fick mig en tankeställare av mina kompisar

Idag har jag inte åstakommit mycket. Umgåts med Matilda och Tom. Såg lite tv och lirade lite gh.. Gh har jag blivit otroligt less på även fast jag nästan aldrig spelar det. Både Tom och Matilda tycker att det var jätte stökigt hemma hos mig... Och visst det är det.. Men det beror ju på att det är en karl(pappa) som bor här och karlar är ju inte så behändiga... Sååå.. Det är inte snyggt här hemma så dom tyckte att jag för en gångs skull hjälpa till och röja upp lägenheten tills han kommer hem. Visst han har ju fullt upp jobbar hela dagarna sedan blir det skjuts till träningar till mina syskon mm... Så jag tänkte faktiskt vara snäll och städa, måste ju också hjälpa till här hemma eftersom jag bor ju också här. Såååå.. Det ska jag göra hela imorgon dagen efter jag har slutat skolan. De kommer bli skinande rent å han kommer få sig en chock.


Imorgon börjar jag klockan åtta med gympa... Jobbigt. Fast vi skulle tydligen inte behöva ha med oss gympasäcken, så det var väl skönt. Slutar fyra imorgon och då ska vi väl kanske in på forex och växla pengar. Längtar så mycket till resan nu. Nej nu ska jag se sex and the city och äta mina varmamackor som jag har gjort. Mums och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0