Jävla skit då.

Hade nyss gjort nudlar också när jag skulle hälla över vatten så tappade jag ner hela skålen med nudlar i disken... MEN VA ROLIGT... Så nu gör jag ett nytt paket. Hade nog blivit lessnare om det inte hade funnits nå mer nudlar. Kom hem från Indal runt 1 idag och har duschat och gjort om lite på rummet tills nurå. Ser förjävligt ut men orkar inte bry mig om de här rummet längtar mer tills jag får det i b-forsen!! Måste iväg någon dag och köpa ny säng mm till det källarrummet=) Vi flyttar ju 15 september och det är ju inte långt alls kvar:D Och hoppas min lön kommer denna vecka också.. Tydligen ska dom flesta ha fått den redan så den borde ju komma snart. Nej nu ska jag kolla till mina nudlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0