Städningen är äntligen klar.

Gjorde inte precis en grovstädning men det får faktiskt duga. Det var länge  sedan jag såg det såhär fint hemma=) Allt blir fan mycket mysigare så det är fint så tycker nästan att det är härligt att bara sitta och kolla ut i regn och rusk... Skolan....MMMM. Första dagen man börjat plugga då. Som tur så har jag en sån snäll handelslärare så jag får faktiskt sovmorgon imorgon tills klockan tjugo i ett:) Behöver jag verkligen kan jag säga. Skulle börja åtta egentligen så det är ju kanon :D Kanske jag ska göra några nudlar snart? Hm....... Har inte ätit någon middag så.. Men när man väl är i gång och gör saker glömmer man bort att man är hungrig. Funderar på att åka in och köpa ett par converse skor någon dag denna vecka eller får det bli när jag kommer hem. Har aldrig riktigt haft råd att köpa några men nu har jag ju det så det ska bli roligt eftersom jag tycker dom är verkligen snygg!:D Nej nu ska jag se tv. Pussohejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0