Torsdag

Satt nyss och läste sundsvalls tidning och läste igenom mitt horoskåp. Då stod det följande " Va försiktig i trafiken idag, en olycka kan hända" Typ... ROLIGT att höra det eftersom jag ska ta min moped till skolan sedan ska vi åka bil till stan också.... Ska man sitta och vara skit skrajj hela dagen eller? Jävla skit horoskåp. Ska snart dra till skolan tänkte jag eftersom jag ser inge nöje att sitta här hemma. Pussochhej!


2 dagar kvar:D och är så stressad har ingen resväska än, inte hämtat mina ipod i tynderö o måste tvätta alla kläder som jag ska ha med mig också.. så less på allt


Kommentarer
Postat av: XON

Hejsan :D

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

2008-08-28 @ 12:22:43
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0