Turkiet nästa!

Den 30/8 åker jag och mina nära kompisar till Alanya! Ska bli mycket roligt att åka eftersom jag inte varit i Turkiet sen är det så varmt där så man får ju hoppas att man kommer hem som en pepparkaka! Blir sol och fest hela veckan lång! Fan vad roligt! Det är bara 8 dagar kvar dessutom! Håller redan på att längta ihjäl! Jajaj... Måste fan börja packa nu lika bra att vara i tid:S Dåren Matilda började redan igår.. HAHA.  Nej nu ska jag sluta surra om detta.


Igår så åkte vi först in til ikea då.. för att beställa resan.. MASSA problem blev det men det löste sig till slut. Kom hem och surrade med pappa som köpte någon jävla försäkring åt mig för  590 kr :S fan också vettu blir less... Men det är väl bra att ha om något skulle hända. Sen såg jag massa tv.. runt 12 slog jag på No country for old men. Riktigt bra film så det är ett bra filmtips=) AA bra nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0