Beyonce - Radio

 
Ganska kung!!!





Gårdagen var trevlig faktiskt. Matilda kom till mig. Hahha satt och lyssnade på låten jag,carrå och linn spelade in på min mobil... Hahha fyfan vad rolig den var... Sen så kom ante och lelle.. Kolla i gamla skolkartaloger också gamla foton som ja skrivit ut från lunarstrom då... Fan vilken skillnad.. Måste minns ha varit 10 kilo smalare.. Ångest.. haha avslutningskortet haha. Men vi fick ju inte hålla i den där grejer som de stod "jonna vi saknar dig" haha ja o matilda för dom trodde det var kränkning.. haha men fyfan hur man såg ut i plastpåsarna. Hahah också kortet man knäppte med pappas webcam o baksnusen i största hugg!!! haaha fyfan. jajaj.. Efter vi kollat klart så såg vi Britney Speras for the record.. King!! Fortsätt kämpa gumman!!! Stackars människa. Att hon ens har klarar av det som har hänt na. Starkt gjort.

Var kvar hos mig till halv 1 sedan gick vi över till lelle en stund men gick hem runt halv 2 för orkade inte gå ner till erikas kompis.. Slog på filmen "Wild child", den var väl bra=). Somnade runt tre......och vaknade nu......

Snart är det dags att åka ut och övningsköra! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0