HEJ

Haha måste bara skriva en sak till LInn hahah otippat att vi alltid är hemma på samma dag:P haha


Är hemma hos syrran nu.. Sitter och funderar lite på vad jag ska bju på för mat och så när ja ska ha ett litet 18års kalas hemma tillsammans med brudsen=) Blir helgen efter jag fyllt år så sabina nilla o carrå har kommit hem=) Vet inte riktigt vilka som vill komma heller..Skulle ju vara trevligt att bju lite folk som man inte träffat på länge men de vettefan hur de blir med det osv....... Hmss.. eller en totaländrig...... nONE!!1 Men perka du får ju komma så klart ;)(L)(L) Nej nu ska vi fortsätta och se lite tv... Imorgon blire praktik på gina =)

Och jag vet ju att jenkan läser min blogg så hare trevligt i thailand... lyckoost.......

Kommentarer
Postat av: sabina

KUL :D:D:D

2008-12-05 @ 03:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0