Hur fan :'(

Jag är så himla ledsen nu......Aldrig varit med om att någon inom familjen dör....Janne.... Mormors man, min "morfar" eftersom den som jag har aldrig brytt sig utan det är Janne som alltid funnits däär.... "Dog" imorse... Känns så hemskt att säga dog eftersom jag har fortfarande inte fattat det är i chocktillstånd ... Och mormor? Som har levt med janne hela sitt liv.. Jag med .... Fyfan... Jag har gått och gruvat mig eftersom jag aldrig har vetat hur det känts att förlora en nära men jag kunde aldrig förstå att det skulle vara såhär jobbgt.... Fyfan.... Fick iallafall ge han en sista kram och säga "hejdå världens bästa janne" Sitter med tårarna nu...Fyfan... Inte hann man träffa han vid liv heller men hoppas attt han hörde när jag sa det iaf till han.

Janne<3333333333333 fyfan.. är så ledsen nu så det finns inte att beskriva med ord. Hur kan en så ung och frisk människa helt plötsligt bara försvinna ur livet? 67 år... Det är så himla hemskt. Att se han där ligga alldeles stilla... Janne var den roligaste människan jag träffat. Kommer aldrig glömma när han doppade slipsen i såsen under en måltid.. Brydde sig om allt och alla utom han själv... Finns ingen underbarare människa.. Han skulle operera sig nu i benen så han kunde gå riktigt och allt skulle bli så bra... Nyss köpt ny tv och dataskärm som han var så lycklig över....Hur fan kan något sådant hända??? :'(:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0