Hur ska man kunna gå vidare?

Fyfan......Det här var det värsta jag varit med om. Har aldrig i hela mitt liv varit med om att någon släktning eller riktigt nära har dött... Och jag som har så bra relation med alla mina släktingar....Speciellt farmor,mormor,farfar och janne..... Också händer något sådant... Är så förstörd inuti nu så... Här i veckan fick vi liksom besked att jannes syster har blivit jätte dålig och är på sjukhuset för att "dö" då... också dör janne helt plötsligt :S Fullt frisk man, han hade så himla mycke planer nu till sommarn efter han skulle fått sin operation så han kunde gå bättre... fyfan... Det är så jävla hemskt. Har grinat sen halv 11 imorse... Värst var det när begravningsbyrån skulle hämta han och man fick se han för sista gången...  Fyfan.... Hur ska man kunna gå vidare???????? Helt rakt upp och ner dör en av den närmaste man har......

Helt slut...Ska snart lägga mig tänkte jag. Ska iväg på trippenbollen imorgon iaf.. För att de är något ja verkligen vill göra och har längtat till men resten av veckan blir jag nog hemma iaf......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0