I, I don't wanna lose control but then again I, I think I wanna lose control...

Britney Spears - Trouble (8)

Denna dag har varit kort eftersom jag vaknade halv 1... Massor med samtal från sibban och mahmu imorse... Fan jobbigaste. Är slutkörd.. är man så otränat så man får så jävla träningsvärk av lite trippelboll?????? Sjukt. Nu på fredag tror jag dödsannonserna kommer in i Sundsvall tidning. Sedan funderar vi på att fråga tidningen om de ska göra ett repotage för Janne.. Eftersom han var ju chef ett bra tag på folketspark i Sundsvall mm...Hoppas. Han skulle uppskatta det så mycket..

Åkte i alla fall ner på timrå med syrran för att köpa lite mat till mormor. Kände att jag verkligen är helt jäkla slut i kroppen. Helt tom. Avbockade körlektionen idag, hade verkligen inte orkat. Men imorgon ska jag ha dubbel. Fått veta hur jag ska jobba nästa vecka också. Börjar på måndag 12-18..Roligt ska det bli=) Dessutom att tjäna pengar som man kan lägga undan till en utlandsresa kanske i vår eller något liknade.

När jag klev upp i morse så kollade jag posten och såg att det fanns ett brev till mig :D Fick två biobiljetter från surströmmingen som önskade god jul:D Blev jätte glad.. Så snällt gjort. Nu ska jag duscha=)

Men vad roligt... Ikväll äre Titanic på tv... Fick höra igår att sibban,mormor och janne såg den på bio tillsammans... Det är så sjukt allting just nu...

Janne(L)


Kommentarer
Postat av: jonna

är de på ginadu ska jobba?=)

2008-12-17 @ 11:04:06
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Emma

aa:P

2008-12-17 @ 13:55:46
URL: http://theemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0