Jaha, det var julafton idag.

Känns inte alls som Julafton idag och speciellt inte utan Janne. Tråkigt kommer det bli och just därför ska jag supa! Blir nog ganska många glöggglas för min del men det är ju så gott så. Har jobbat i två dagar på Gina nu.. Väldigt roligt men stressig kan man lugnt säga. Igår jobbade jag sju timmar. Ganska så slut var jag efter det så åkte på ica i b-forsen och köpte chips&godis. Därefter slog jag mig ner och såg filmen Elf och Deja vu! Nu har jag nyss duschat och ska börja locka håret och lite så..Man vill ju trots allt vara stilig på julafton.

Tack för alla Godjul sms.... Tyvärr har jag inge pengar att svara så skriver här i bloggen för att jag vet att vissa brukar läsa!
HA EN BÄST JUL!

Kommentarer
Postat av: jonna

ha en bra jul du med gumman!:D

2008-12-24 @ 12:36:08
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0