JAHA???

Nehe.. det blev inte som man trodde idag men supas ska det i alla falll....................=)

Bion igår haha. Skit bra film. Sabina och carrå och deras pojkar var också där. Men det största av allt var killen som satt bredvid mig...Går fan inte och beskriva. Skrattade över hela bion,satt och antecknade i mörkret, hade någon jävla irretation i halsen så han lät hela jäkla tiden..Aldrig varit med om något värre i hela mitt liv. Han var själv på bion också. Kanske runt 30... Fyfan vilken jäkla skämt.. Så man kunde fan inte ens koncentrera sig på filmen...Fan inte första gången jag är med om något när jag är på bio, sist vare när jag fyllde år också kom det en människa och jag ba fan om hon sätter sig bredvid mig....O självklart gör hon de och tar upp hela mitt säte.... FUNNTYYYY??? Njaa det var roligt första gången han skrattade men sen när han höll på varanan minut så kändes det jävligt irreterade. Fan är detta normalt????? NEJJEJJE


Nu måste jag duscha och börja fixa mig och sedan gå ner till Erica...:SOm ställer upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0