MEN DIN FJOLLA = ALTUNTAS!!!

Jaa... jag är still sick...Men jag kan väl ändå sitta inne med en kompis din lilla jävul samma som du gjorde i torsdag?  ;) Passa dig din råtta Ägnat till SIBEL ALTUNTAS BATUS NORDIN Sundsvalls RAGATA

Nu laddar man hem lite musik dårå...Lite beyonce- radio, den e king... Också Single ladies med henne. Sedan Britneys nya album. OOO lite Pussydolls! JAg har hittat dessa låtar det är inte du syrran!!!! Så sluta upp med ljuget!
Känns skönt nu,kroppen känns kanon efter två helgers nyktert.. Eller kommer bli de på Söndag... Imorgon blire Britney spears for the record!!!!


Justin Timberlake&Britney!!!! IDOLER sen jag vet inte när!!!!man var väl sisådär 5-6 när man började lyssna på gudarna! Innan jag dör ska jag ha sett båda live... Annars kommer jag besöka dom personligen och be dom ta en sång för mig.
Nu
börjar klockan nära mig fem över tre och det är dags för en blund. Good night! Ska upp på stan tidigt imorron för att hänga med Matilda å köpa lim till hennes löshår som syrran ska sätta i på söndag! Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sibel

väx för fan upp ditt fjås

2008-12-06 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0