There's only two types of people in the world,the ones that entertain and the ones that observe

Faaan vad skönt det är att sova ut efter skolan. Kom hem runt tre, gick ut och gick med morre sedan sov jag tills nu ungefär=) Sen om jag somnar ikväll det blir en aning svårare kanske. Skolan idag var lugn, gympan var rolig. Spelade fotboll! Fan vad ångest jag fick, skulle bara dra på en boll också råkade jag träffa Sara rätt i ansiktet.. Fan, hatar sånt. Ändå fast det inte var meningen så äre ju skämigt......Runt halv 1 åkte hp2 in på mässan vid västermalm skola. Var inte där allt för länge så det kändes väl lite onödigt att vara där men vad ska man göra åt saken?

Snar börjar Bonde söker fru som jag tänkte kika på. Tänkte faktiskt lägga mig och sova efter det programet. Är så less att vara trött när man ska upp på skolan för att man lägger sig alldeles för sent. Såå...Så får det bli! Nu sitter Morre här och vill bli klappad....Också sitter han och gör ljud så man ska tycka synd om han.... Det blir väl dags att klappa han då. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0