Vilken jäkla dag!

Fyfan vilken stress det har varit idag på arbetet. Kön gick runt hela jäkla butiken och full fart av massa kryll av people! Men roligt som attans. Kul när det är fart sådär! Mådde väl lite dåligt just därför ska jag gå och lägga mig i tid idag. Är faktiskt väldigt noga med att sova mina timmar annars blir jag alldeles för trött. Haha. Och imorgon kommer Kevin till birsta. Tur att man kan se rakt ner utanför våran butik men det lär väl vara propp fullt där. Upp till bevis! Kul ska det bli iallafall. Börjar 11 imorgon och slutar fem!=) Kommer säker vara fullt med folk imorgon på bussen, jobbigt. But!!! Its life!!! Nej nu ska jag lägga mig ner i sängen och sova. Blev i alla fall mycke shopping idag..... Ska försöka hitta en skit snygg väska imorgon och ett par fina klackskor. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0